Zo bestel je in de Efteling je eten met de app

      Geen reacties op Zo bestel je in de Efteling je eten met de app

Vandaag is de Efteling gestart met een test waarbij gasten die in het park zijn hun eten kunnen bestellen via de Efteling-app. Het gaat momenteel om een test bij ‘De Hongerige Machinist’ in Station de Oost.

Het betreft een nieuwe service waarbij de Efteling de gast de kans geeft om vantevoren hun maaltijd via de app te bestellen en later op een bepaald tijdstip op te halen. Zo hoeven gasten niet in een lange rij te wachten op drukkere dagen. Vanaf vandaag is de service te gebruiken. Tijdens deze testperiode is het alleen mogelijk om eten bij De Hongerige Machinist in Station de Oost te bestellen. In de komende periode gaat de Efteling bekijken hie ze dit eventueel kunnen uitbreiden en optimaliseren.

Het werkt als volgt: Je opent de Efteling app. (Zorg ervoor dat je de nieuwste update hebt geïnstalleerd.) Ga naar het tabblad ‘eten & drinken’ en tik op de plattegrond of in de lijst op horecapunt ‘De Hongerige Machinist’. Vervolgens bekijk je de menukaart en tik je op het product dat je wil bestellen en geef je de gewenste hoeveelheid aan. Zodra je klaar bent tik je op ‘Bekijk lijstje’ en als je tevreden bent tik je op ‘Kies ophaaltijd’. In het volgende scherm kan je een tijdvak kiezen waarin je jouw bestelling wil ophalen. Als je een tijd hebt gekozen tik je op ‘Bestel nu’, kies je een betaalmethode en volg je de instructies. Is de betaling geslaagd, dan volgt een scherm met info over je bestelling. Ga terug naar de pagina van ‘De Hongerige Machinist’ en je ziet hier je bestelnummer. Op je gekozen tijd loop je naar het luik aan de linkerzijde (buiten) van het horecapunt. Op vertoon van je bestelnummer krijg je jouw bestelling mee.

Om deze nieuwe service extra te promoten staan er verspreid door het Ruigrijk verschillende klapborden met informatie en kan je een folder meenemen als je het later nog eens wil nalezen.

Bekijk hieronder foto’s en een korte instructievideo.

Reacties