Nieuwe compensatie voor Efteling abonnementhouders

      Geen reacties op Nieuwe compensatie voor Efteling abonnementhouders

De Efteling was de afgelopen twee weken opnieuw gesloten in verband met strengere maatregelen tegen het coronavirus. Dat betekend dat abonnementhouders van het park ook niet konden gaan terwijl de betaling van het abonnement door bleef lopen. Ook na deze sluiting krijgen zij dus weer een compensatie van de Efteling.

De compensatie gebeurt ook nu weer in de vorm van een tegoed welke straks op het abonnementspasje komt te staan. Het bedrag is afhankelijk van de abonnementsvorm en het aantal dagen dat het abonnement geldig was binnen de periode waarin de Efteling gesloten was. Ook het eventuele parkeerabonnement wordt gecompenseerd.

In totaal was de Efteling veertien dagen gesloten. Voor bijvoorbeeld een regulier abonnement (exclusief parkeerabonnement) dat per maand betaald wordt, wordt een bedrag van €8,26 gecompenseerd. Een maandelijks regulier abonnement inclusief parkeerabonnement komt voor deze periode uit op een compensatie van €9,87.

Wie benieuwd is naar zijn/haar compensatie moet zijn of haar mailbox openen. De Efteling heeft alle abonnementhouders persoonlijk een mail gestuurd met informatie over de compensatie van het betreffende abonnement.

Het nieuwe tegoed is drie jaar geldig en op bijna alle locaties in het Efteling Park te gebruiken, zelfs in de nieuwe tijdelijke supermarkt “Het warenhuis”. Als het tegoed van de eerste sluiting eerder dit jaar nog niet op is gemaakt wordt het nieuwe bedrag erbij opgeteld.

Reacties