Efteling compenseert abonnementhouders vanwege sluiting

      Geen reacties op Efteling compenseert abonnementhouders vanwege sluiting

De Efteling gaat haar abonnementhouders compenseren. Sinds afgelopen zaterdag 14 maart is de Efteling volledig gesloten. Dit op aanraden van de overheid en in afstemming met de Brabantse Veiligheidsregio’s in verband met het coronavirus. Het park is tot nader order gesloten tot minstens 6 april 2020.

Compensatie
Abonnementen van de Efteling zijn in deze periode dus niet te gebruiken terwijl ze wel betaald zijn voor deze periode. Om abonnementhouders tegemoet te komen gaat het park hun compenseren in de vorm van een tegoed op de abonnementspas.

Het bedrag dat ze per dag terugkrijgen is afhankelijk van de abonnementsvorm. Ook voor een eventueel parkeerabonnement wordt er gecompenseerd. Zodra de Efteling weer opent zullen ze abonnementhouders per abonnementsvorm laten weten om welk bedrag het gaat. Het tegoed wordt daarna zo snel mogelijk gestort op je abonnementspas. Vervolgens kan dat tegoed besteed worden op bijna alle locaties binnen de Wereld van de Efteling.

Verlengen
Online kan het Efteling abonnement gewoon verlengd worden als deze afloopt in deze periode. Lukt dit niet dan kun vanaf het moment dat de Efteling weer opent bij de Gastenservice tot en met 31 mei 2020 van de verlengingsactie worden geprofiteerd. Besluiten abonnementhouders om hun abonnement niet te verlengen dan kan het tegoed dat de Efteling als compensatie stort de komende 3 jaar alsnog gewoon worden gebruikt. Meer informatie over het verlengen van het abonnement kun je vinden op efteling.com/verlengen.

Reacties