Efteling past concept Gulden Gaarde aan

De Efteling is afgelopen week begonnen met het doorvoeren van een nieuw concept bij horecapunt ‘de Gulden Gaarde’. Voortaan is ieder product uit het assortiment voorzien van een speciaal bordje met een icoontje. Deze icoontjes beelden drie verschillende kabouters uit in diverse kleuren.
Het toevoegen van deze icoontjes moet het voor gasten makkelijker maken om in één oogopslag te zien wat het hoofdingrediënt van het product is.
Het groene icoontje betekent ‘rijk aan groenten’, het bruine icoontje betekent ‘vers brood’ en het oranje icoontje betekent ‘rijk aan fruit’.

Naast de icoontjes is ook een deel van het zelfbedieningsbuffet vervangen door een balie waar tosti’s worden gemaakt. Voorheen kon men op deze plek zelf een tosti naar keuze pakken.

De Gulden Gaarde opende in 1992 samen met de attractie Droomvlucht. Tot begin vorig jaar was de Gulden Gaarde een uitgiftepunt waar bezoekers eten konden bestellen. Vorig jaar kreeg het horecapunt een opknapbeurt waarbij het een zelfbedieningsrestaurant werd met gezonde producten.

Lees ook:  Symbolica weekoverzicht 13 t/m 19 februari
Reageer